Gratis verzending boven € 60,00
Ook avond bezorging

Vandaag voor 20:00 uur besteld, morgen in huis*

Vandaag voor 18:00 uur besteld, vandaag verzonden*

Vandaag besteld, maandag verzonden

Veel gestelde vragen

  1. Ik kan geen bezorg moment of PostNL locatie kiezen tijdens het afrekenen

    Wanneer u geen bezorg opties of PostNL locaties kunt kiezen tijdens het afreken proces betekend dit dat niet alle door u bestelde artikelen op voorraad zijn. Het kan zo zijn dat wij de door u bestelde aantallen niet voorradig hebben. Hierdoor kunnen wij een bezorg moment niet garanderen waardoor deze optie niet mogelijk is tijdens het afrekenen.

  2. Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief BTW?

    Alle genoemde prijzen op onze website worden inclusief BTW weergegeven. De prijs die bij het product staat is dan ook de prijs die u betaalt voor het desbetreffende product. Wel worden de verzendkosten nog in rekening gebracht.

  3. Wat als ik een product niet kan vinden op barspullen.nl

    Wij van barspullen.nl zijn constant bezig met het vergroten van ons assortiment. Uiteraard kan het voorkomen dat u uw gewenste product op dit moment niet kunt vinden in onze webshop. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij uw productaanvraag graag via e-mail of per telefoon. Wij zullen dan voor u nagaan of wij het desbetreffende product kunnen leveren of wellicht een vergelijkbaar product. Barspullen.nl probeert aan al uw wensen te voldoen. Ook als u een productgroep mist vernemen wij dit graag.

  4. Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

    Ja, barspullen.nl levert op dit moment in zowel België als Nederland. Mocht u toch graag producten van ons ontvangen in een ander land dan België of Nederland, willen wij u verzoeken contact op te nemen met bestellingen@barspullen.nl. Wij nemen dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

  5. Kan ik de artikelen ook komen bekijken bij barspullen.nl?

    Barspullen.nl is een webwinkel. De artikelen staan duidelijk omschreven op de website, inclusief foto. Mochten er bij u toch nog onduidelijkheden zijn over het desbetreffende artikel, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice die u graag verder helpt. Daarnaast is het mogelijk om producten te retourneren. Meer informatie hierover kunt u vinden bij ‘’Retourneren’.

  6. Wat zijn de levertijd en verzendkosten van mijn bestelling?

    Bekijk bij onze leveringscondities de actuele kosten per bestelling. Tevens staat hier informatie over de levertijden.

  7. Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij barspullen.nl?

    Barspullen.nl is met name een webwinkel. Dat betekent dat wij onze producten alleen opsturen. Neem contact op met onze klantenservice indien u de producten toch wenst af te halen. De mogelijkheden daarvoor zullen dan worden besproken.

  8. Op welke manier kan ik mijn bestelling traceren?

    Op het moment dat wij uw bestelling gaan verzenden ontvangt u per mail een bericht met hierin de track&trace code van uw pakket. Met de track&trace code kunt u op de website van de koerier uw pakket traceren.

  9. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

    Het kan zijn dat de e-mails welke u ontvangt van barspullen.nl in uw spam box terecht komen.

  10. Kan ik mijn gegevens nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

    Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij te allen tijde uw gegevens nog wijzigen. U kunt dan contact met ons opnemen via de e-mail: of telefonisch: 050 - 364 65 46 - maandag tot zaterdag van 08:30 tot 21:00 uur. Nadat de verzending is afgeleverd bij de koerier kan barspullen.nl de gegevens niet meer wijzigen.

  11. Kan ik een product ruilen of retourneren indien het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

    In het kader van de Wet 'Kopen op Afstand' heeft u na het doen van aankopen bij ons het recht op een bedenk periode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden geretourneerd. Bekijk ons retourneer beleid op onze pagina ’Retourneren’.
    Indien het product niet naar wens is, is de verzending altijd voor rekening en risico van de verzender. In dit geval dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende gefrankeerd aan ons te retourneren (onvoldoende gefrankeerde post zal worden geweigerd). Mocht u door Barspullen.nl een verkeerd product zijn toegezonden dan zullen de retourkosten uiteraard niet voor eigen rekening komen.

  12. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wanneer u, uw bestelling voor 20:00 uur geplaatst en betaald heeft middels Ideal of Mister Cash wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. Echter moet u er rekening mee houden dat wij bestellingen pas verwerken nadat de betaling is ontvangen. Wanneer de betaling is ontvangen sturen wij u een e-mail met daarin de track&trace code zodat u weet wanneer u de bestelling kunt verwachten.

  13. Hoe worden mijn persoonlijke gegevens en bankgegevens beschermd bij barpullen.nl?

    Bij barspullen.nl zijn uw persoonlijke gegevens en bankgegevens beschermd door middel van een SSL certificaat. Dit certificaat kunt u herkennen aan de groene balk die tijdens het betaalproces voor de URL staat. Deze groene balk toont aan dat uw gegevens beschermd zijn met een speciale sleutel die er voor zorgt dat ongewenste personen uw persoonlijke gegevens niet kunnen achterhalen. Voor het betalingsproces heeft barspullen.nl gekozen voor een betrouwbare partner, namelijk Mollie BV.. Mollie BV. is gespecialiseerd in het creëren en beveiligen van betaaltransacties. Hierdoor kunt u met een gerust hart uw betalingen online uitvoeren.