Vandaag voor 20:00 uur besteld, morgen in huis

Vandaag voor 18:00 uur besteld, vandaag verzonden

Vandaag besteld, maandag verzonden

Gratis verzending boven € 60,00
Betaal zoals jij dat wilt Betaal achteraf, met Ideal of Creditcard
Maandag tot Zaterdag geleverd, ook in de avond

Bestellen bij Barspullen

  • Stap 1: Selecteer de hoeveel die u wilt bestellen van het artikel en plaats deze in de winkelmand door op de knop “klik en bestel” te klikken.
  • Stap 2: U wordt komt nu in de winkelmand, waarin u alsnog de hoeveelheid van uw bestelling en de te bestellen producten kunt wijzigingen. Als uw bestelling compleet is klik op de knop “Verder met bestellen”.
  • Stap 3: Hierin kunt u aangeven hoe u wenst te bestellen u kunt een account aanmaken, maar ook bestellen zonder het aanmaken van een account. Als u al een account bij ons heft kunt u hier ook inloggen.
  • Stap 4: Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of uw adres klopt. U kunt ook aangeven dat u, uw bestelling ergens anders wenst te ontvangen.
  • Stap 5: Selecteer wanneer u, uw bestelling wenst te ontvangen. Ook kunt u hier aangeven dat u, uw bestelling op wil halen bij een PostNL punt.
  • Stap 6: Selecteer de methode waarop u de bestelling wenst te betalen.
  • Stap 7: Controleer uw bestelling en klik op de knop "bestelling plaatsen". U wordt nu doorgeleid naar onze payment provider waardoor u veilig uw betaling kunt voldoen.
  • * Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen.

Wanneer wij uw bestelling op voorraad hebben en deze voor de uiterste besteltijd is besteld (maandag tot vrijdag om 20:00 uur en zaterdag 16:00 uur) zullen wij uw bestelling dezelfde dag nog versturen. U kunt er dan op rekenen dat de zending binnen 24 uur wordt geleverd. Uiteraard kunt u voor de meest actuele status van uw verzending kijken op de door ons gestuurde track&trace code. Heeft u nog geen track & trace code van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen u dan de actuele status doorgeven.

Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is dan kunt u uw bestelling altijd aan laten passen. Wij willen u dan vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen uw bestelling dan compleet naar wens aanpassen.

Om uw bestelling te annuleren dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer u uw bestelling wilt annuleren voordat de order is verzonden zullen wij de order stopzetten en het betaalde bedrag terugstorten.

Heeft u direct betaald met iDEAL, Creditcard, Bancontact, KBC/CBC, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, VVV Cadeaukaart of YourGift card? In de meeste gevallen zie je de bestelling direct onder jouw bestellingen staan wanneer u heeft besteld met een account. Soms duurt het even voordat je het ziet. Bijvoorbeeld als je na je betaling meteen je browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.

Daarnaast kunt u zelf ook een aantal controles uitvoeren:

  • Heeft u een orderbevestiging ontvangen in de mail?
  • Is de orderbevestiging opgevolgd door een backorder mail?
  • Is er een betaling verwerkt op het door u gekozen betaalplatform?
  • Heeft u Track & Trace informatie ontvangen? Wat geeft PostNL aan?

Wanneer u het idee heeft dat er niet geleverd is, terwijl dit wel had gemoeten, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen voor u uitzoeken waar uw zending is en waarom u deze nog niet heeft ontvangen.